Forumki.Com

Tam Versiyon: Mobilyada hedef, Çin pazarından uzaklaşan Avrupa ve ABD
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
[Resim: no-image.jpg] Divona Home Idare Heyeti Başkanı Murat Teker, Çin'in, mobilya ürünlerinde düşük kalitede çalışması, inovasyona tabi imal eksikliği, estetik kaygısı taşımadan tasarım gibi sebeplerle Avrupa, Amerika gibi gelişmiş ülke pazarlarındaki payının azalmaya başladığını belirterek, "Mobilya sektörünün hedefi, nitelikli ve estetik mobilyayı tercih eden ve bunun arayışında olan Avrupa ve Amerikalı tüketicilere hitap edecek standartlarda ürünleri pazara sunmak. Bizde de AR-GE ve tasarım ekibimiz, dünya trendlerini takip etmekte, tüketicinin ev, balkon ve bahçe tercihleri ve kullanımlarındaki değişkenleri yaş gruplarına kadar gözlemlemekte, renklerdeki modaya uyumluluk araştırmalarını yapmakta ve analizlerden çıkana sonuçlara kadar birinci sınıf kaliteli materyallerle ülkelerin ve tüketicilerinin tercihlerine yerinde konforlu üretimi esas almaktadır. Mobilya sektöründe modayı oluşturmaktayız" dedi.

Teker, "İnsan doğası gereği zamanını geçirdiği bölge ve mekanları güzelleştirme çabası içindedir. Konut, balkon ve bahçede geçirilen fazla zaman ev, balkon ve bahçe mobilyalarına talebi artırdı. Pandemi öncesi yüksek hacimli mobilya ürünlerine e-ticaret talebi düşükken pandemi sonrası sektördeki online alışveriş eğilimleri tez yükseldi. Ayrıca bu dönemde bütün dünyada evden sanal alıştırma hayatın bir parçası oldu. Evler, balkonlar ve bahçeleri hayat alanı ile birlikte çalışma alanları olarak da kullanılmaya başlandı. Tüketicilerin 8 yılda bir değişim alışkanlığı gösterdiği mobilya ürünleri dünyadaki lüks ev ve bahçeli ev konseptindeki artışa paralel olarak daha pozitif tüketim ve kısa sürede değiştirilme eğilimine geçmiştir" dedi.

iha